สมาคมการค้าธุรกิจศูนย์บริการทางโทรศัพท์ไทย (TCCTA : Thai Contact Center Trade Association) ได้รับเกียรติจาก Asia Pacific Contact Centre Association Leaders (APCCAL) ซึ่งเป็นสมาคม Contact Center ของภูมิภาคเอเชียแปซิฟิก เป็นเจ้าภาพในการจัดงาน APCCAL EXPO 2017 ในปีนี้ซึ่งในทุกๆปี APCCAL จะมีการจัดงาน EXPO ขึ้นเพื่อเป็นการ update เทคโนโลยี และแชร์ข้อมูลอันเป็นประโยชน์กับอุตสาหกรรมธุรกิจ Contact Center ในภูมิภาคเอเชียแปซิฟิก ระหว่างวันที่ 8 – 10 พฤศจิกายน 2560 โดยงานสัมมนา APCCAL EXPO 2017 จัดขึ้นในวันที่ 9 พฤศจิกายน 2560 ณ ห้อง World Ballroom ABC Centara Grand & Bangkok Convention Centre at Central World
รายละเอียดงาน APCCAL EXPO 2017 ( 8 – 10 November 2017 )
สถานที่:ชั้น 23 ห้อง World Ballroom ABC Centara Grand&Bangkok Convention Centre at Central World
ผู้เข้าร่วมงาน :ชาวไทย 200 คน ชาวต่างชาติ 200 คน
8 November 2017
Leader Meeting ( Leaders from each country Only )
13:00 – 18:00 Leaders Meeting and AGM
18:00 – 21:00 Leader and Speaker Welcome Night Party
9 November 2017
Grand Opening ,Conference and Exhibition Day
08:30 – 09:00 Registration and Breakfast
09:00 – 09:20 10th Anniversary Journey by APCCAL Chairman
09:20 – 09:40 Grand Opening&10th Anniversary Ceremony
09:40 – 10:00 Welcome Speech
10:00 – 10:45 Key Trends Success Factor for Contact Center in 2020
10:45 – 11:30 How to run Contact Center across Asia Pacific
11:30 – 13:00 Lunch & Exhibitions
13:00 – 13:15 Future technology to run contact center
13:15 – 14:00 Sharing from Award Winner 1,2
14:00 – 14:45 Social Media a “Thread” or Opportunity for Contact Center Business
14:45 – 15:00 Break
15:00 – 15:45 How to transform Contact Center to be The Heart of Business?
15:45 – 16:30 APCCAL Leader Panel Discussion
16:30 – 16:45 Sponsor Trophy Recognition
16:45 – 17:00 Lucky Draw & Closing Ceremony
Awards Gala Dinner Night :
18:30 – 18:45 Grand Opening Award Night By APCCAL Leader
18:45 – 22:00 Award Winner Announcement And Stage Activities
22:00 Closing Ceremony
บรรยากาศภายในงาน |
|
|
|
|